Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Ανομβρία


Το ξέρω πως καθένας μονάχος πορεύεται στον έρωτα,
              μονάχος στη δόξα και στο θάνατο.
                                                            Γιάννης Ρίτσος

             Στέρεψαν τα μάτια μου.
             Στεγνά τα μάγουλά μου.

                       Ανομβρία.

        Μια έρημος τώρα η ψυχή μου.
      Και πώς να χορτάσω τη δίψα μου;
                 Μια όαση από φως
           ποιος θα μου την χαρίσει;

          Δεν περιμένω πια κανέναν.

            Θα σκάψω στην άμμο
           με όλη μου τη δύναμη.
                     Μόνη μου
      θα γεννήσω από τα σπλάχνα μου
                   τη θάλασσα.
                    Μόνη μου
           θα βγω απ΄ το σκοτάδι.

       Δεν περιμένω κανέναν πια.

                      Κανέναν.

Μαρία Πολίτου
από τη συλλογή Εφήμερη στην πένα του Θεού, 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: