Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

ιδαλγός



















Είσαι γιος του ευγενούς χάους και της ανυπαρξίας
δεν μοιάζεις, περιφέρεσαι πιο πολύ 
απ' όλους τους ομοειδείς σου
τροχιά ασυνήθιστη στο σύμπαν, ένας αλήτης αστεροειδής
που διασχίζει τις νύχτες ελλειπτικά τα όνειρά μου

και μου υπαγορεύει της ψυχής μου τον κωδίκελλο

όχι δεν είμαι κληρονόμος εγώ αστεροειδών, εκτελεστής είμαι
των τελευταίων επιθυμιών τους
τακτοποιώ τα ζητήματα της ύλης και διευθετώ την κατανομή 
του μαύρου

κρατάω τεφτέρι, κάθε 13,77 χρόνια, η επιθυμία αλλάζει
κάθε 13,77 χρόνια ξυπνώ κάθιδρη και σημειώνω ακατάπαυστα 
τα υπαγορευόμενα:
τόνοι αστρικής σκόνης εκεί
τόσα μεταλλεύματα εκεί
η ενέργεια σε ισόποσες δόσεις στον τάδε και στον δείνα
η λάμψη στον ουρανό - όλη
και το μαύρο, κάθε φορά το μαύρο
δικό μου

σαν ιερέας που ανακηρύσσει την ανεξαρτησία μου

Άννα Νιαράκη
δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο της ποιήτριας Αντιποίηση

5 σχόλια:

Poet είπε...

Στο σημείο αυτό ολοκληρώνεται η ανθολόγηση της ποιημάτων της Άννας Νιαράκη. Οφείλω να ομολογήσω την αδυναμία μου. Η Άννα είναι ποιήτρια της καρδιάς μου.

ξωτικό είπε...

Σου....συμπαραστέκομαι απολύτως !!!!
Καταδικάζεστε σε χορταστική μερίδα πτητικά μόρια αγάπης αμφότεροι....

Poet είπε...

Μου φαίνεται ότι και οι τρεις μοιράζουμε απλόχερα την αγάπη τριγύρω. Πιστεύω ότι η Άννα θα χαρεί και για τη δόση της τρέλας σου, φεγγαρόλουστο ξωτικό, αν και ευτυχώς διαθέτει εκείνη τη δική της σε πλήρη επάρκεια.

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Η Άννα είναι πράγματι ποιήτρια της καρδιάς, όπως ακριβώς είπες Τόλη... Της καρδιάς μας! Και καμαρώνω τα ποιήματά της ν΄ανθίζουν στο λιβάδι...

Poet είπε...

Χαίρομαι που το λες, Τζούλια μου. Ιδιαίτερα γιατί από αύριο θα αναρτώ ποιήματα μιας άλλης ποιήτριας της καρδιάς μας, που της έχω ακόμη μεγαλύτερη αδυναμία. Αυτές οι συμπτώσεις κοντεύουν πια να γίνουν καθεστώς.