Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Μυστικά και ντοκουμέντα

Καλώ τους φίλους μου να επισκεφτούν το νέο ιστολόγιο
                 Μυστικά και ντοκουμέντα
      (http://secrets-and-documents.blogspot.gr),
που έχουμε δημιουργήσει μαζί με την πάντα πολύτιμη
Τζούλια Φορτούνη.

Ο τίτλος του προέρχεται από το γνωστό τραγούδι
του Δήμου Μούτση με τη Σωτηρία Μπέλου και το
ιστολόγιο θα περιλαμβάνει επιστολές που μου έστειλαν
σημαντικοί ποιητές και πεζογράφοι, ίσως και κριτικοί,
κατά τον σχεδόν μισό αιώνα της λογοτεχνικής πορείας
μου, δικές μου επιστολές, αναγγελίες εκδηλώσεων,
χαριτωμένα ή δραματικά περιστατικά και στιγμιότυπα,
ό,τι δεν περιορίζεται στο αυστηρά προσωπικό, θίγει
ευρύτερα λογοτεχνικά και κοινωνικά θέματα και μπορεί
να ενδιαφέρει τους αναγνώστες της λογοτεχνίας κατά
τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα.

Αρχίζουμε με ένα γράμμα της Ρίτας Μπούμη Παπά με
ημερομηνία 25 Νοέμβρη 1966 και θα συνεχίσουμε με ένα
δεύτερο δικό της γράμμα, με μια επιστολή του Ρένου
Αποστολίδη και με μια παρουσίαση από τον Μανόλη
Αναγνωστάκη δύο νέων τότε ποιητών και ενός νέου
πεζογράφου σε αμφιθέατρο του Α.Π.Θ.  Από κει και πέρα,
ειλικρινά δεν ξέρω τι θα βγει στη επιφάνεια από ...
μυστικά και ντοκουμέντα, όταν σκαλίσω τα 20-25 κλασέρ
των επιλεγμένων αρχείων της λογοτεχνικής αλληλογραφίας
μου. Καλή ανάγνωση.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: