Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Τέσσερα ποιήματα (β)

3
Ανοχύρωτη
Η μεγάλη πεζοπορία
Των μυρμηγκιών
Συμπαγής και υπόκωφη θύελλα

Ωκεανός
Σκύβει και γδέρνει τις ακτές
Και παρασέρνει χρώματα

Στις φλόγες του Δεκέμβρη
Καίγεται η γεωγραφία μιας είδησης
Γέμισε σκόνη και αντιφάσεις
Να την διαβάσεις λέω
Στα πρόσωπα του πλήθους
Σε ένα δημόσιο μονόλογο

4
Ουράνιο θέατρο σκιών
Το σκουριασμένο φεγγάρι
Μονόπετρο
Με τη βελόνα
Με τα δάκρυα της μαμής
Το φόβο που είχα
Για την κλωστή που μου πέρασαν
Τόσο επικίνδυνα

Θα έχω τα φώτα ανοικτά
Ήρθε η Αϊσέ
Για να τρυπήσουμε τα αυτιά μου

Το είδωλο σε κάτοπτρο της λύπης
Εκεί που δεν φωτίστηκε ποτέ το μέρος.

Φροσούλα Κολοσιάτου
δημοσιεύτηκε στο περιοδικό η λέξη,
αφιέρωμα στην κυπριακή λογοτεχνία,
τεύχ. 203 – 204, ιανουάριος – ιούνιος 2010

2 σχόλια:

ξωτικό είπε...

To 3 μου άρεσε πολύ !!
το οτι δεν προλαβαίνω να απολαύσω δεν μου αρέσει καθόλου !!!
Καλή εβδομάδα στην χώρα των ποιητών!

Poet είπε...

Xώρα των ποιητών χωρίς ξωτικό δεν γίνεται, μικρή μου. Και ποιος προλαβαίνει; Εγώ έχω γίνει σβούρα.
Να, πάλι άργησα να σου απαντήσω. Ευτυχώς όμως δεν μας ξεχνάς μέσα στη φεγγαρόλουστη γενναιοδωρία σου. Καλό βράδυ, βραδινό μου.