Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Ευτυχισμενο το 2016 !


Μεσσηνιακή ενδοχώρα. Μυρίζει εδώ σπασμένη ελιά
τα λιτρουβιά παραμονή πρωτοχρονιάς
δεν σταματούν το βουητό τους.
Φτιάξαμε τελευταία στιγμή για το καλό μια βασιλόπιτα
η μάνα την πασπάλισε με άχνη
χάραξε με σπιρτόξυλο 
        Ε υ τ υ χ ι σ μ έ ν ο 
                   τ ο 
               2 0 1 6
Το δύο μεγαλοπρεπές - μου θύμισε την αίγλη του μιλένιουμ
βεγγαλικά πάνω απ' την Ακρόπολη και μουσικές στην Αρεοπαγίτου.
Μετά η χρονολογία σωνόταν
το έξι μια δυσδιάκριτη κουκίδα. Μου φάνηκε δυσοίωνο
κακορίζικο. Της είπα γράψτο πάλι.
- Με δύο μηδέν;
Της είπα ναι μηχανικά. Στην τηλεόραση
τρεις ώρες πριν αλλάξει η χρονιά
ο ουρανοξύστης φλεγόταν στο Ντουμπάι
κι απελπισμένη προσφυγιά έζωνε κι απόψε την Αθήνα,
τα νησιά, την Ειδομένη.
Πασπάλισε με ζάχαρη, διορθώνει - δύο μηδέν
           Ε υ τ υ χ ι σ μ έ ν ο    
                     τ ο 
                2 0 0 1 6
Η ευχή εξακοντίστηκε ιλιγγιωδώς στο σύμπαν.
Μιλένιουμ και μιλένιουμ. Θα υπάρχουνε τα λιόδεντρα; 
Άνθρωποι; Χειμώνας;
Είκοσι χιλιετίες μετά τα σπίτια αυτά τα πέτρινα
οι εκκλησιές και το γυμνάσιο, τα λιοτρίβια
στάχτη θαμμένη και σποδός
- μπορεί να κοσκινίζουμε τίποτα αρχαιολόγοι.
Εμείς, μια ανάσα πριν αλλάξει η χρονιά
ας πασπαλίσουμε ξσνά την πίτα μας με άχνη
κι έλα να γράψουμε σωστά
         Ε υ τ υ χ ι σ μ έ ν ο 
                  τ ο    
            2 0 1 6
το νου σου μάνα το έξι !
Περισσότερο από ποτέ θέλω η ευχή να πιάσει.


Γιώτα Αργυροπούλου
δημοσιεύτηκε στο περιοδικό e-frear


4 σχόλια:

Άστρια είπε...

Καλή Ανάσταση αγαπημένε μας ποιητή με Αγάπη και Φως!!!

Κι ας μην πολυγράφω είσαι πάντα στο νου, να το ξέρεις:)




υγ. επιβεβαίωσα πρώτα ότι δεν ήρθα σε πρωτοχρονιάτικη ανάρτηση:)

Poet είπε...

Δεν πολύγράφεις και ... μου λείπεις, κορίτσι των άστρων, κορίτσι της γης. Γράψε μου ένα γράμμα τότε. Να μάθω πώς ζεις και τι κάνεις !! Και να ανανεώσουμε μια παλιά επικοινωνία.

Καλή Ανάσταση σου εύχομαι μ' όλη μου την καρδιά. Την ανάσταση που σημαίνει αγάπη.

ξωτικό είπε...

Μα πως μας μπέρδεψες έτσι :-))

Καλή Ανάσταση αγαπημένε Ποιητή και να τους νικήσεις όλους στο τσούγκρισμα !!!!

Πασχαλινές χαρές πολλές να σε'βρουν ξέρεις εσύ σαν...ποίημα !!

Φιλί Αγάπης !!!


υγ. το μέιλ εντάξει δουλεύει ;;

Poet είπε...

Γιατί λες ότι σας μπέρδεψα φεγγαρόλουστο ξωτικό; Μπερδέματα γενικά έχω βέβαια αλλά ξέρω σαφώς ότι η Άστρια βρίσκεται στον ουρανό με περιοδικές επισκέψεις στη Γη ενώ εσύ βρίσκεσαι στη Γη με περιοδικές επισκέψεις στον ουρανό.

Το μέιλ μου δουλεύει και η αρκουδίσια αγκαλιά μου είναι ανοιχτή, μεγάλη και ζεστή και χωρίς ίχνος μαύρου ... Καλή Ανάσταση, ξωτικό της μουσικής και των χρωμάτων, με καταιγισμό φιλιών της αγάπης.