Κυριακή 12 Απριλίου 2015

Ο ήσκιος


painting by Josephine Wall

ΓΥΝΑΙΚΑ:

                                   2

Πάνω στον τάφο μου χαράζω ποιήματα
λέξεις που δεν επικοινωνούν
λέξεις που περιγελούν την άρνησή σας
κι αν πιάσουν χέρι-χέρι το χορό
ο τάφος μου θα γίνει αλώνι
εκείνες           νεράιδες
κι εγώ           ο αλαφροϊσκιωτος του χωριού
που κανείς δεν τον πιστεύει
να φωνάζω
Ναι, είδα τις λέξεις να χορεύουν
και είδα τον τάφο του ποιητή
να γίνεται αλώνι
τη γη να κινείται στο ρυθμό μιας μουσικής απόκοσμης
τα πόδια να χορεύουν και το κορμί να τινάζεται
να γίνεται βωμός για τη θυσία των λέξεων
                                 των αρνήσεων        της αλήθειας
Ναι     είδα       Μη με πιστεύετε    γιατί
τότε θα πάψω να βλέπω λέξεις
ντυμένες στα μαύρα
να λικνίζονται πάνω στο λευκό αλώνι
θα πάψω να είμαι η νεράιδα
που κινεί το μαγικό ραβδί πάνω σε αόρατο χαρτί
και ίσως ακόμη πάψω να είμαι
ο ήσκιος της νεράιδας


Ζωή Σαμαρά
από την ποιητική σύνθεση
Είδα τις λέξεις να χορεύουν, 2015
Ενότητα : Διάλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια: