Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Alles ist Nichts



Το μυαλό μου είναι η άβυσσος του τίποτα.
Σε σκέφτεται, αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτα.
Σε ονειρεύεται, αλλά αυτό δεν του δίνει τίποτα.
Σε αναπολεί, αλλά αυτό το πονάει όσο τίποτα. 
Ακούει λέξεις που μυρίζουν τ' άρωμά σου και τρελαίνεται.

Πονάει. 
Δεν το δείχνει αλλά το ξέρει. Μόνο αυτό. 
Άντε και η καρδιά μου. \
Μα τι στο διάολο κουβαλάω μέσα στο σώμα μου;
Η ψυχή μου είναι ένα ξεκρέμαστο, άδειο ποτήρι. 
Δεν εικονίζει τίποτα. 
Δεν μοιάζει με τίποτα. 
Δεν αντικαθιστά τίποτα. 
Τα πάντα είναι τίποτα. 
Μα το τίποτα δεν είναι μηδέν. 
Κι αν σ' αγαπώ και σωπαίνω,
Τότε τι βγαίνει;
Τίποτα. 

Ιωάννα Λούτσια
από τη συλλογή Συνομιλίες σε Μη+, 2013
Ενότητα : Διαπεραστικό σκότος

3 σχόλια:

Poet είπε...

Τα πάντα είναι τίποτα.
Και το τίποτα είναι τα πάντα.

Με χαρά αρχίζω να σας παρουσιάζω σήμερα μια αξιόλογη νεότατη ποιήτρια. Η Ιωάννα Λϊούτσια γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 1992 (!!!) και σπουδάζει Αρχαιολογία και Ιστορία τέχνης. Θα ήθελε να κάνει τα πάντα αλλά προς το παρόν ασχολείται με το θέατρο, τη μουσική και τη λογοτεχνία. Αγαπάει τα βιβλία, τη μουσική, τον καφέ και τα γλυκίσματα. Πιστεύει ότι οι φόβοι μας είναι η προσωπικότητά μας και γι' αυτήν οι μεγαλύτεροι φόβοι είναι οι κυλιόμενες σκάλες και τα βρεγμένα φύλλα στο έδαφος.

Ιωάννα, φρόντισε να ξεπεράσεις τους φόβους σου γιατί αλλιώς πώς θα πας στο Παρίσι και το Λονδίνο το φθινόπωρο, πώς θα περπατήσεις στο Hyde Park και θα ταϊσεις τις πάπιες, πώς θα μπεις στον υπόγειο;
Και κυρίως πώς θα φιλήσεις τον αγαπημένο σου σ' ένα υγρό δρομάκι ανάμεσα σε πεσμένα κίτρινα φύλλα;

Σου εύχομαι μ' όλη μου την καρδιά καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.




55fm είπε...

Τόλη μου αγαπημένε,πάντα φροντίζεις να διαβάζουμε τα ομορφότερα!Να είσαι πάντα πολύ καλά!Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου!

Poet είπε...

Σε ευχαριστώ θερμά, γλυκιά μου Όλγα. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη για σένα και τους αγαπημένους σου.