Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

- X -
























(by agnieszka szuba)

Χαμένα κορμιά
κερδισμένα σώματα.
Έρωτες που δεν έγιναν ποτέ
αληθινοί.
Ο Χρόνος,
που μας προσπερνάει
τρένα
με τα βαγόνια τους άδεια
κάνουν στάσεις
στο Χάος.
Χάνομαι
μέσα στο βλέμμα σου
και στον λαβύρινθο
της ψυχής σου.
Χρώμα!
Χαρισμένα φιλιά
Χρησιμοποιημένα συναισθήματα.
Όλα αγορασμένα
με Χρήμα και δάκρυα.
Χύτρα ταχύτητας
με σπασμένη βαλβίδα.
Χαλασμένη ζωή ...
Χρυσός του Μίδα.

Τζούτζη Μαντζουράνη
από τη συλλογή Τα 24 γράμματα του αλφαβήτου, 2012

3 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Κατάθεση ψυχής το ποίημα της Τζούτζη Ματζουράνη,γοητεύει με το συναίσθημα το λυρικό και συναρπάζει..δεν ξέρω πώς να σας ευχαριστήσω για τα θερμά σας σχόλια στο μπλόγκ μου..δεν ξέρω το όνομά σας γιατί δεν επικοινωνούμε τακτικά,έχω γίνει μέλος σας.απλά συγχωρείστε με που είχα παραμελήσει να σας επισκεφτώ!θα χαρώ να τα λέμε γιατί το ισολόγιό σας είναι όαση ποίησης,κουλτούρας και πολιτισμού!σας ευχαριστώ και πάλι μέσα απο την καρδιά μου!

Kate'sCakeBox είπε...

Αν το όνομά σας είναι Τόλης Νικηφόρου έχουμε επικοινωνήσει πρόσφατα.νόμισα αρχικά ότι είστε αρκετοί οι κάτοχοι του ιστολογίου..

Poet είπε...

Καλησπέρα, Kate.

Χαίρομαι πολύ όταν αρέσουν στους αναγνώστες οι ποιητές που ανθολογώ στο Λιβάδι. Ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια και για το ιστολόγιό μας. Κι εγώ λέω πάντα αυτό που βλέπω και πιστεύω χωρίς σκοπιμότητες.

Ξέρω ότι όλοι μας έχουμε πολλά καθήκοντα και περιορισμένο χρόνο και, συνεπώς, η δυνατότητα επισκέψεων σε άλλα ιστολόγια είναι περιορισμένη. Εγώ κάνω ένα γύρο στους φίλους μου κάθε 2-3 εβδομάδες.

Το όνομά μου είναι πράγματι Τόλης Νικηφόρου, εγώ υπογράφω την επιστολή παραπλεύρως και μπορείς να διαβάσεις το βιογραφικό μου σημείωμα στα στοιχεία του poet.
Να τονίσω ακόμη ότι είμαι άνθρωπος του ενικού αριθμού και προτιμώ πάντα τον έτσι κι αλλιώς καθιερωμένο στο διαδίκτυο ενικό.

Το ιστολόγιο αυτό, όπως και τα άλλα τρία, είναι δικό μου αλλά έχω την πολύτιμη βοήθεια της Λίνας, της Τζούλιας, της Γιάννας και του Ντίνου, όπως επίσης αναφέρω στην επιστολή μου.

Ελπίζω να διατηρήσουμε αυτή την επαφή. Καλό βράδυ και καλή συνέχεια.