Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Η συνάντηση


Εάν κατέρρεε ο Πύργος του Κάφκα,
Θα καταλύαμε στου Καρυωτάκη την Πρέβεζα
Στριμωγμένοι αλλά όχι άστεγοι.
Αν έπιαναν οι χωροφύλακες τη Φόνισσα,
Θα την έριχναν σε υγρό κρατητήριο,
Ώσπου να τελειώσει η ανάκριση
Του φοιτητή του Ντοστογέφσκι.

Κι εμείς μ' αυτούς κι αυτοί μαζί μας
Και μεταξύ τους με θλιμμένα μάτια
Όλοι γνωστοί. Φυλή διωγμένων.
Κάποιοι στο δρόμο από χάνι σε χάνι
Βγάζουν φτερά. Αλλά δεν φτάνουν πρώτοι.
Κοντά τους τρέχει η πεινασμένη μας καρδιά.

Δήμητρα Χ. Χριστοδούλου
από τη συλλογή Ο τρόμος ως απλή μηχανή, 2012

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Η συνάντηση", όπως και "Η χρησιμότητα της αθανασίας"
μου αρέσουν από χέρι:
Και γιατί οι λογοτεχνικές τους αναφορές με αγγίζουν
με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο, αλλά και για την κατακλείδα τους.

ΥΓ. Είναι μεγάλη παράλειψή μου που δεν σας έχω πει
πόσο πολύ μου αρέσει -μέχρι μυελού των οστέων μου-
η ποίησή σας.
Αισθάνομαι ότι οφείλω να σας το πω και το κάνω τώρα...


(Η) κ.κ.

Poet είπε...

Χαίρομαι που σου αρέσουν αυτές οι επιλογές μου από τα ποιήματα της Δήμητρας Χριστοδούλου.

Αν στο υστερόγραφο αναφέρεσαι στα δικά μου ποιήματα και αν πράγματι σου αρέσουν τόσο πολύ, δεν οφείλεις απλώς να το πεις, καλή μου ανώνυμη κ.κ., οφείλεις και να μου επιτρέψεις να σου ανταποδώσω τη φιλοφρόνηση. Με άλλα λόγια, να μου γράψεις το όνομα και τη διεύθυνσή σου για να σου στείλω τις δύο τελευταίες ποιητικές μου συλλογές (τουλάχιστον). Τα ποιήματα ανήκουν σε κείνους που τα αγαπάνε και ο ποιητής δωρίζει την ψυχή του στον κόσμο. Αυτή είναι και η δικαίωσή του.

ΥΓ. Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι info@nikiforou-poems.gr (δεν τρώω ανθρώπους, συνήθως είμαι σαν φιλικό γατάκι).