Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Η ΤΡΙΚΥΜΙΑ του Πρόσπερο (απόσπασμα 4, τελευταίο)

Απόρησα με την απόσταση που έχτισε η Ανάγκη. έγινε αδιάβατη η έρημος στην καρδιά μου; Κι έχεις εσύ ο αέρας, Άριελ, αισθήματα, σ' αγγίζει η θλίψη των ανθρώπων κι εγώ, που όμοιος μ' αυτούς στα πάθη δεν θα συγκινηθώ; Ω, ναι, τους συγχωρώ. Το υπέρτερό μου πνεύμα βαδίζει ενάντια στην οργή που νιώθω. είναι πιο δύσκολη η άφεση από την εκδίκηση, μα ανώτερη η απόλαυσή της. Τα μάγια μου θα σπάσω. Άριελ, λύτρωσέ τους.

Ελένη Μερκενίδου
από το θεατρικό ποίημα Η τρικυμία του Πρόσπερο, 2007
(το έργο βασίστηκε στην Τρικυμία του Σαίξπηρ,
απ' όπου είναι και κάποια μεταγραμμένα αποσπάσματα).

2 σχόλια:

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Είναι πιο δύσκολη η άφεση από την εκδίκηση!!..Ανέκαθεν ήταν..Καλημέρα

Poet είπε...

Πιο δύσκολη αλλά και λυτρωτική, Όλγα μου. Ανταμοιβή μια καθαρή καρδιά. Μπορείς και πάλι να χαμογελάσεις σαν μικρό παιδί.