Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

Ένα μύθο θα σας πω

                                                  στην αδερφή μου

Δεν ξέρω ποιο παραμύθι να σου πω
Μου τελειώσανε οι ιστορίες
όπως όταν ήμαστε παιδιά
τα βράδια στα διπλανά κρεβάτια
μου ζητούσες και σου έλεγα
για το φεγγάρι και τους κύκλους του
για τα κύματα και τους αφρούς τους
για τους πειρατές και τα λημέρια τους
για τους θαλασσοπόρους και τις ακτές τους
για τις πριγκίπισσες και τους πρίγκιπες
για το πριν και το μετά
Αποζητούσες να αποκοιμηθείς
στις πολιτείες των ονείρων

Τώρα όμως, αδερφή μου, 
δεν έχω άλλο παραμύθι να σου πω
Πέθανε και ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα
κι ο αγαπητικός και η Βοσκοπούλα
ο Χριστός κι ο σατανάς
ο αυτοκράτορας κι η επανάσταση
Μου μήνυσαν χτες βράδυ
πως επιθυμούν να βρουν ξανά
την ομίχλη των μύθων τους.
Κι αν ποτέ ανακαλύψουμε το κενό μας
να μας ξανάρθουν. 


Μαργαρίτα Παπαγεωργίου
από τη συλλογή Φιλιά στο κενό, 2020