Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Θα ήθελα


Μέσα στου Καραβάτζιο τις σκιές
θα ήθελα να κρυφτώ
να μη με συναντούν τα λαμπερά άλλων ζωγράφων
σε μία νότα να ήμουν σφηνωμένος θα το ήθελα
ανάμεσα σε ένα σολ και ένα ντο
σε παρτιτούρα του Αλμπινόνι
να κάνω ένα πέρασμα φρέημ μισό
στο «μακριά από το αγριεμένο πλήθος»
ξιφομαχώντας με αόρατο εχθρό στα στάχια
ερωτευμένος ως τα μπούνια  με τη Τζούλι Κρίστι
θα ήθελα σ’ ένα ιστιοφόρο να κρυφτώ
που το ζωγράφιζε ο Αιβαζόφσκι
μες σε φουρτουνιασμένες θάλασσες
κι ακόμα να ήμουν άγραφη σελίδα
προσμένοντας στίχους του Μπόρχες
πάνω μου
όπως επίσης και μια σταγόνα από Σανέλ

 στον  αλαβάστρινο λαιμό της Μέρλυν
το νύχι ενός καλόγερου θα ήθελα να είμαι
που σπρώχνει ένα σκουπιδάκι
στην άκρη των χειλιών μιας Παναγίας
που ζωγράφισε για ενός μοναστηριού το τέμπλο
τέλος θα ήθελα επίσης να είμαι φευγαλέα
η άκρη του δακτύλου ενός πιτσιρικά αναρχικού
που με ακραίο μίσος για δέκα δεύτερα πιέζει
το όνομα ενός τραπεζίτη στο θυροτηλέφωνο
στη λεωφόρο Αμαλίας
τρεις τα ξημερώματα,θα ήθελα

Ηλίας Κουτσούκος
από τη συλλογή Ο λύκος που γέρασε, 2019


1 σχόλιο:

Poet είπε...


Ο Ηλίας Κουτσούκος γεννήθηκε στην Αθήνα και κατοικεί μόνιμα στη Θεσσαλονίκη.

Σπούδασε δημοσιογραφία και υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος της ΕΡΤ3.

Έχει γράψει δέκα βιβλία με διηγήματα, παραμυθίες, νουβέλες και ποιήματα στους εκδοτικούς οίκους Λιβάνης, Νεφέλη, Καστανιώτης, Παρατηρητής, Κέδρος Γαβριηλίδης.

Κείμενα του έχουν μεταφραστεί και ανθολογηθεί στα Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Σουηδικά,Ουγγρικά, Τούρκικα.

Από το 2016 είναι Πρόεδρος της Εταιρίας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης.