Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Δρόμοι στο δάσος - Holzwege


Μέσα στο ίδιο δάσος δρόμοι

πόσοι αδιέξοδοι δρόμοι χωριστοί!

Και μήπως οι υλοτόμοι θα μας συμπονέσουν;

Το μονοπάτι θα μας δείξουν το σωστό;

Πιο πιθανόν

ένα τσεκούρι τα μυαλά μας να πλανίσει

ή ένας βάλτος να μας καταπιεί.

Μ' αν εύρισκα εύκολα το δρόμο    

ίσως να έχανα την περιπέτεια του δάσους.

Και τότε ποια απώλεια θα ήταν πιο μεγάλη;

Έτσι κι εγώ αποφασίζω

δικά μου δάση μες στο δάσος να συνθέτω

να μπαινοβγαίνω όποτε θελήσω

και με τ΄ αγρίμια τους και τους κινδύνους να παλεύω

δε λέω, με κάποια ασφάλεια όντως μεγαλύτερη.

Κι αφού

φιλοσοφία, ποίηση, τρέλα

λένε πως είναι η αναμενόμενη σειρά

καλύτερα τα φρένα μου μες στα δικά μου δάση να σαλέψουν

καλύτερα στα γνώριμα αδιέξοδα μου να χαθώ.

Κυριακή Αν. Λυμπέρη
από τη συλλογή Το ωραίο το φτιάχνεις, 2019


Δεν υπάρχουν σχόλια: