Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Πατρίδα μου η αγάπη

πατρίδα μου η αγάπη
το χώμα των δακρύων μας
αρχαίες λέξεις οι λέξεις μου
λέξεις που μου φανέρωσαν τον κόσμο
ψίθυροι ακατάληπτοι στο μοιρολόι μάνας
τόποι που μ' έδεσαν στις κόγχες τους
εδραιωμένοι μέσα μου μ΄ορίζουν
πατρίδα μου ο ήλιος
η βροχή τα δέντρα τα βουνά
ρίζες βαθιές αρχέγονες
το χώμα που πατάω στέρεα
το χώμα που θα με χωνέψει
πατρίδα μου ο κόσμος
πατρίδα μου η αγάπη

Δέσποινα Καϊτατζή-Χουλιούμη
από τη συλλογή Λιγοστεύουν οι λέξεις, 2017
 

1 σχόλιο:

Poet είπε...

Η Δέσποινα Καϊτατζή-Χουλιούμη είναι κλινικός ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια,(Msc.) της Σχολής Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ουψάλα Σουηδίας. Εργάστηκε στην Ανοιχτή Μονάδα της Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Ουψάλα και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Τπουργείου Παιδείας, όπου και διετέλεσε Διοικητικός Προϊστάμενος του Κέντρου Διαφοροδιάγνωσης,Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) Σερρών. Δίδαξε στο ΤΕΦΑΑ Σερρών Αναπτυξιακή Ψυχολογία και Ειδική Αγωγή. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών Ενηλίκων και υλοποίησε Επιμορφωτικά Προγράμματα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων, Εκπαιδευτικών και Συμβουλευτικής Γονέων. Είναι μέλος της Εταιρίας «Η Συντροφιά της Karin Boye» και της Εταιρίας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης.

ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ

ΠΟΙΗΣΗ
— Διαδρομές, εκδόσεις Γαβριηλίδης, 2015
— Συναισθηματικό αλφαβητάρι, εκδόσεις University Studio Press, 2009
— Ο δρόμος, εκδόσεις Δήμου Σερρών, 2006

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
— Η Ποίηση Χαϊκοποιείται, © Copyright Diasporic Literature Spot, 2017
— Μιας παρέας παραμύθια, Συλλογικό έργο, Αριστοτέλης, 2017
— Καλλιτεχνικό ημερολόγιο 2016, έκδοση «Το βιβλίο», 2016
— ДНИТЕ НИСАКЛАДА, Εκδόσεις «ЬЕЛЛОПРЦНМ»,
Συμμετοχή σε Ποιητική συλλογή μεταφρασμένη
στη βουλγαρική γλώσσα, 20008

ΑΛΛΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ
— Αξιολόγηση στην Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή Ελληνούδης,
Θ. Ευαγγελινού, Χ., Καϊτατζή-Χουλιούμη Δ. Τμήμα Εκδόσεων του Α.Π.Θ., 2009
— Invandring och psykisk störning (Μετανάστευση και ψυχική διαταραχή), Τμήμα Εκδόσεων Πανεπιστημίου Uppsala, 1987