Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Έρωτας


Δεν είναι ο έρωτας αβρο φιλί'
Μάτια μου
Δεν είναι χάδι τρυφερό 
Μήτε κι αδιόρατο χαμόγελο
Δεν είναι χέρι που απλώνεται διστακτικά
Είν' αρπαγή και γδικιωμός ο έρωτας
Μάτια μου
Θάνατος και αφανισμός μαυλιστικός
Και σκοτωμός με δίκοπο μαχαίρι
Μάτια είν' ο έρωτας τρελά
Μάτια μου
Και χείλη δολοφόνοι
Ξεσκίζονται ζυγιάζοντας το είναι τους
Κι ορμούν καταβροχθίζοντας καρδιές
Μασχάλες, στήθια και ωραίους μηρούς
Ακέφαλο κορμί είν' ο έρωτας
Μάτια μου
Χωρίς μυαλό και μάτια, με δίχως ακοή
Που σαν το πληγωμένο ζώο ορμάει στα τυφλά
Και πιτσιλάει το αίμα του τις άσπρες μαργαρίτες
Δεν είν' ο έρωτας αγνός μήτε και τίμιος
Μάτια μου
Πόλεμος είναι και σφαγή στα τυφλά του θέλω
Και άγρια θηροσύνη

Αίμαι που ρέει αχνίζοντας ο έρωτας
Μάτια μου
Κατάρα 
Πού κοχλάζει ευλογημένη


Σοφία Πόταρη
από τη συλλογή Δηλητήριο σε μέλι, 2016

1 σχόλιο:

Poet είπε...

Η Σοφία Πόταρη γεννήθηκε στην Καλαμάτα Μεσσηνίας. Τα παιδικά και νεανικά της χρόνια τα έζησε στην αγκαλιά της φύσης, ανάμεσα σε ελιές, πορτοκαλιές καιλεμονιές, δίπλα σ' ένα όμορφο βουερό ποτάμι. Σπούδασε Παιδαγωγικά και Θεολογία στο Α.Π.Θ., ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη.