Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Χρωμοσώματα


Από μωρό δεν ήξερα ποιος ήμουν. Όλοι κολλούσαν πάνω μου
το  χρώμα  τους, οι  μαύρες ερωμένες, ο πράσινος πατέρας, οι 
μοβ  καθηγητές  κι  οι χάρτινοι  πορτοκαλί  σοφοί.  Κάρφωναν 
όλοι  στα  κλειστά  μου  βλέφαρα  τα έτοιμα πορτρέτα τους κι
έπρεπε να διαλέξω κάποιο για δικό μου. Όμως εγώ γεννήθηκα
από  μια  γκρίζα  μάνα  και  στη γαλάζια μήτρα της τα κόκκινά
μου κύτταρα ωρίμασαν και πλήθυναν. Νιώθω ακόμη διάφανος
και  παίρνω  την  απόχρωση  των  γύρω  μου  πραγμάτων. Και 
ψάχνομαι  δεν  ξέρω  μέχρι  πότε,  ποιο χρώμα τελικά θέλω να 
γίνω.

Γιώργος Δελιόπουλος
από τη συλλογή Επισκέπτης άγγελος, 2015

1 σχόλιο:

Poet είπε...

Ο Γιώργος Δελιόπουλος γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας. Σπούδασε Αρχαιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και σήμερα ζει μόνιμα με την οικογένεια του στην Κοζάνη, όπου εργάζεται ως φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το 2009 κυκλοφόρησε η πρώτη του ποιητική συλλογή, ο "Μικρός Οδυσσέας" από τις εκδόσεις Ιωλκός και το 2015 η δεύτερη ποιητική του συλλογή, ο "Επισκέπτης άγγελος" από τις εκδόσεις της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης. Ποιήματά του έχουν δημοσιευθεί σε διάφορα περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Το 2013 ανέβηκε από το ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ Κοζάνης το θεατρικό του έργο "Επέστρεφε...", ενώ το 2015 από τη θεατρική ομάδα ΟΧΛΗΡΟΙ Κοζάνης το θεατρικό του έργο "Τα ίχνη της μνήμης".