Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Ποίημα για το παλτό μου


Το παλτό μου
Κρεμασμένο στο καρφί
Άδειο και καλόσιδερωμένο
Την ημέρα που θα 'μαι απών
Μου θυμίζει.
Άλλα σεντόνια θα με τυλίγουν.
Σ' άλλους τοίχους θα μετρώ τους καημούς μου.
Το παλτό μου
Βαθιά ποτισμένο από τη μυρωδιά μου.
Άξιζε τα πέντε χιλιάρικα που έδωσα για χάρη του.
Πολλές φορές από το κρύο με προφύλαξε.
Μα ακολουθούσε σαν πιστό σκυλί
Κι αν είχε σώμα θα μου έκανε όλα τα χατήρια.
Το παλτό μου
Με συγκινεί τόσο με τη στοργή του
Που λέω απόψε να το βγάλω βόλτα
στο πιο ωραίο μπαρ.
Ντύσου, θα του πω
Κι εκείνο υπάκουα θα φορέσει τα καλά του.
Στολισμένο καθαρό μυρωδάτο
θα τυλιχτεί γύρω μου σαν μια βδέλλα αγάπης.
Πριν την έξοδο μας
θα ανάψουμε ένα τσιγάρο.
Θα φιληθούμε απαλά
Θα κινήσομε
Θα χαθούμε μαζί στο σκοτάδι.

Τάσος Καπερνάρος
από τη συλλογή Ακελδαμά, 1987
Ηλίας Κεφάλας-Ανθολογία Σύγχρονης Ελληνικής Ποίησης
Η δεκαετία του 1980 (Ιδιωτικό όραμα), 1989
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: