Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Δια της ατόπου


- Πώς θα συνεχίσουμε;
-Δε μου αρέσει η λέξη υπομονή
Αυτό το «υπό» στην αρχή...
Νιώθω ότι δε μου λέει όλη την αλήθεια
Νομίζω ότι θέλει να μου πει:
«μην κάνεις τίποτε»
και απλώς μου το φέρνει με τρόπο
Θέλει να μοιάσει στη σοφία και τη φρονιμάδα
αλλά πόσο απέχει από την υποταγή;

-Πώς θα συνεχίσουμε λοιπόν;
-Δε μου αρέσει η λέξη αναμονή
Μου δημιουργεί νευρικότητα
Νιώθω σαν αθλητής στην εγρήγορση της έναρξης
μόνο που ποτέ δε δίνεται το σήμα
για να ξεκινήσω
Κι εξάλλου τι περιμένουμε;
Δεν απαντάει κανείς

-Μα πώς θα συνεχίσουμε;
-Δε μου αρέσει η λέξη περίσκεψη
Νομίζω ότι η σκέψη αρκεί από μόνη της
κι αυτό το «περί» στην αρχή
ξεχειλώνει τα όριά μου
όταν πρέπει να δράσω

-Οπότε πώς θα συνεχίσουμε;
-Δια της ατόπου
- Ποια λέξη σου έρχεται πρώτη στο μυαλό;
-Επανάσταση

Έλλη Πράντζου
αδημοσίευτο                                                                                                                                          
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: