Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Απόκρυφα χρώματα

 
Ποτέ δε φαντάστηκα πως πίσω από το μαύρο
κρύβονται όλα τα χρώματα.
Σα να φοβούνται το φως.
Μέσα στον πιο σκοτεινό κόσμο,
κατοικεί η φωτεινότερη στάλα της ζωής.
Ένας αμάραντος κρίνος μπλέκεται στα μαλλιά σου.
Ένα ολόχρυσο ηλιοβασίλεμα συνοδεύει τη σκιά σου.
Και είναι τα μάτια σου που αντανακλούν
ξανθοκάστανες αχτίδες στην υδρόγειό μου.
Περιμένω το απαράμιλλο γέλιο σου
να θρυμματίσει την παρατεταμένη σιωπή μου.
Προσμένω την εξαίσια ανυποκρισία του βλέμματός σου
να εξουσιάσει την ύπαρξή μου.
Ποτέ ως τώρα δε φαντάστηκα πως ένας άχρωμος καμβάς
κρύβει χίλια χρώματα κι ελπίδες,
πως κάτω από ένα παλτό ξετυλίγεται η ευτυχία χρόνων.
Με μια πένα η ζωή πάντα στο χέρι καταγράφει την ιστορία μας.

Αποτελείς την επανάστασή μου.
Στον καμβά μου είσαι η κόκκινη λεπτομέρεια.



Βασιλική Καμαριώτου
αδημοσίευτο

1 σχόλιο:

Poet είπε...

Η Βασιλική Καμαριώτου γεννήθηκε το Δεκέμβριο του 1995 στη Θεσσαλονίκη, όπου συνεχίζει να διαμένει. Σπουδάζει Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ασχολείται με τη γραφή ποιητικών κειμένων για να διαφεύγει από το γκρίζο της καθημερινότητας.