Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Μαζί μου

painting by josephine wall

ΝΑ ΜΕ ΘΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΕΣ,
να με θες, χωρίς να προσπαθώ
να σε κερδίσω,
να με θες γιατί με θαυμάζεις.
Να με θες χωρίς να ζητιανεύω στιγμές.
Να είμαι βεγγαλικά στα μάτια σου
και να φωτίζω την καρδιά σου.
Μα με θες, γιατί ανοίγω το καλό μπροστά σου.
Μα με θες με τ' αγκάθια που φοράω
και να μην προσπαθείς να τα βγάλεις,
απλά κάνε με να τα ξεχάσω.
Να με θες, σαν τη δροσιά του νερού τα καλοκαίρια.
Να υπάρχω στη ζωή σου, όχι για να χάνομαι
και να ξαναβρίσκομαι
αλλά σα δαχτυλίδι που στολίζει
το εγώ «Σου».
Να με θες, γιατί ο διάλογος μαζί μου είναι λόγος
και όχι παράλογος.
Να είμαι μια πόλη που όσο
και να χαθείς μέσα της
θα με βρίσκεις κλείνοντας τα μάτια.
Να με ψάχνεις, όχι από ανάγκη,
όχι για το παιχνίδι -
να με ψάχνεις γιατί οι καταπακτές του μυαλού
σου είναι άδειες χωρίς εμένα.
Να φοράς ένα απλό τζιν και τα αθλητικά σου
και να περπατάς μαζί μου στις ακρογιαλιές,
που θα δημιουργήσει το κύμα μας.
Αν θες κάτι λιγότερο, δε σε θέλω εγώ.
Αν θες το «ΘΑ» δεν κάνεις για αυτό το ταξίδι
Κι αν φοβάσαι να ταξιδέψεις με ανανεωμένα
διαβατήρια σε καθαρούς ουρανούς,
δεν είσαι συνταξιδιώτης μου.
Κι αν δεν σου αρέσουν οι στρωτοί δρόμοι
και θες χωματόδρομους,
δεν έχεις το σωστό όχημα, καρδιά μου.
Αν θες παραμύθια, εγώ αδυνατώ να βάλω
τις αδυναμίες μου σε κάτι παιδικό,
με όμορφο τέλος.
Κι αν είσαι επισκέπτης να είσαι πιο αθόρυβος
στην οικία μου γιατί θόρυβο κάνουν
οι συγκάτοικοι.


Βασιλική Μελισσουργού
από τη συλλογή Το λευκό και οι αποχρώσεις του, 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: