Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Δροσοσταλιά


Δροσοσταλιά μου
Μικρή ομορφιά μου
Μάτια μου όμορφα, μεγάλα
Όνειρα και φως γεμάτα

Ζωή βελούδο
Στον κόσμο τούτο
Τα πάντα θέλω να σου χαρίσω
Είσαι για μένα όλο το φως μου

Σε βλέπω να μπαίνεις
Να με κοιτάς
Με απορία να με ρωτάς
Γιατί αυτό γιατί εκείνο

Είσαι η ζωή μου, το γιασεμί μου
Μικρή χαρά μου, ανασαιμιά μου
Σε βλέπω να παίζεις και να μαγεύεις
Τον κόσμο όλο να κατακτάς

Γερό να είσαι κι ευλογημένο
Από τον κόσμο προστατευμένο
Στην αγκαλιά μου αναθρεμμένο
Και στη ζωή σου αγαπημένο

Τα όνειρά σου
Όνειρά μου
Να ακολουθώ
Να καμαρώνω

Κόρη μου όμορφη, τόσο γλυκιά
Όλος ο κόσμος, σε μια αγκαλιά
Ευχή μου πάντα να ‘σαι καλά
Και ‘γω περήφανη να ‘μαι μαμά

(18/06/2012, αφιερωμένο στην κόρη μου)

 Σοφία Χαριτάκη
 Δημοσιευμένο στο ιστολόγιο www.raregoldenribbons.wordpress.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: