Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Άτιτλο (η οδύνη μου δεν έχει όρια ...)


Η οδύνη μου δεν έχει όρια,
δεν περιγράφεται στις λέξεις,
δεν κλείνεται σε εικόνες,
έχει το άρωμα της θλίψης,
το μέγεθος της σιωπής.
Σαν άρκτος πολική αισθάνομαι.
Ωρύομαι, και η φωνή μου΄
είναι η έκταση της παγωνιάς,
του χιονιού το λευκό,
η μαυρίλα της καμινάδας,
που σιγοκαίει τα σωθικά μου.
Δεν έχει βάθος ετούτος ο πόνος,
-  απύθμενος -,
κι είναι περίεργο,
που ενώ σπαράζω,
τη φωνή της σιγής μου ακούω !

Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη
από τη συλλογή Λόγια Καρδιάς
στην Αιώνια Μάνα, 2012  

1 σχόλιο:

Poet είπε...

Η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης, σπούδασε Νοσηλευτική, Ψυχολογία, Δημοσιογραφία και Αισθητική και είναι δημοσιογράφος-αρχισυντάκρια του περιοδικού Νόημα καθώς και της διαδικτυακής εφημερίδας www.endoxora.gr και επίσης του διαδικτυακου περιοδικού www.tonoima.com Έχει επίσης συνεργαστεί με διάφορες εφημερίδες και περιοδικά.