Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Άτιτλο (Να ταξιδέψουμε μαζί ...)













Να ταξιδέψουμε μαζί μ΄αεροπλάνο
να δω στα μάτια σου τη λάμψη της φωτιάς
το ράγισμα που θα κάνει ο φόβος στη σκιά σου
τη σιωπή που θα γεμίζει με τόσες λέξεις το μυαλό σου
τα χέρια σου που θα 'ναι γαλήνια
κι άλλοτε πάλι θα μπαίνουν νευρικά το ένα στ' άλλο
την προσμονή
και την υπόνοια
και τη λαχτάρα.

Την πλευρά σου που κρύβεις
που ούτε φαντάζομαι ότι υπάρχει
αυτή θέλω να δω
μ' αυτή θέλω να ζήσω
- και να την εγκλωβίσω -
και να την κάνω δική μου μ' όλους τους πιθανούς τρόπους
και με τις αισθήσεις μου όλες,
να τη σβήσω.

Ιωάννα Λιούτσια
από τη συλλογή Συνομιλίες σε Μη+, 2013
Ενότητα : Τα δεκατρία γράμματα του πάθους

3 σχόλια:

Poet είπε...

Καλή Ανάσταση, Ιωάννα, και Καλό Πάσχα. Να δώσεις τον καλό αγώνα στη ζωή και την ποίηση,να δικαιωθείς και να δικαιώσεις αυτούς που σε αγαπούν.

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όους τους αναγνώστες του ιστολογίου.

Αγγελοπούλου Ιωάννα είπε...

Χρονια πολλά Τόλη μου. Ενδιαφέρουσα ποιήτρια η Ιωάννα. Μπράβο. Ελειψα καιρό απο το λιβάδι και μου έλειψε κι αυτό. καλή μας συνέχεια!

Poet είπε...

Σε κατάλαβα από τις ωραίες εικόνες σου πριν διαβάσω το σχόλιό σου, Γιάννα μου. Χρόνια πολλά και καλή επάνοδο. Ενδιαφέρουσα και πολύ νέα η Ιωάννα.