Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Νυχτερινό






















Έχουν περάσει χρόνια τώρα.
Και δεν θα το ξανάκανε.
(Έτσι τουλάχιστον θα λέει δημοσίως).
Υπήρξε όμως μια νύχτα που το έσκασε
και δεν την πήρε είδηση κανείς.
Τότε που μοιάζαν όλα εύκολα
και οι απαγορεύσεις άνευ παραλήπτη.

Κι ήταν τ' αστέρια αμέτρητα,
ολόφωτα,
διαμάντια.
Κι η θάλασσα προκλητική,
ο αέρας σαν τραγούδι.
Και δεν υπήρχε φόβος
και δεν υπήρχε αύριο
και δεν υπήρχε τίποτα.

Το χάδι μόνο του νερού στην πέτρα
και πέντε αισθήσεις ζωντανές που όριζαν το σύμπαν.

Άρτεμις Μιχαηλίδου
από τη συλλογή Αόριστος διαρκείας, 2013

5 σχόλια:

Poet είπε...

Για μια φορά ακόμη έπαινος στη Γιάννα Αγγελοπούλου για την επιλογή πινάκων και εικόνων για τα επιλεγμένα ποιήματα. Μπράβο, Γιάννα, σε ευχαριστούμε.

Αγγελοπούλου Ιωάννα είπε...

Χαίρομαι Τόλη μου πολύ. Το μπράβο στους ποιητές και στις επιλογές σου! Χαίρομαι που είμαι εδώ στο λιβάδι και απολαμβάνω τα άνθη του! Καλή επιτυχία απόψε στην εκδήλωση της Τζούλιας μας. Περιμένω "ανταπόκριση"

Poet είπε...

Η εκδήλωση της Τζούλιας, Γιάννα μου, ήταν απόλυτα επιτυχημένη. Έγινε σε ένα θερμά φιλικό περιβάλλον με εύστοχες εισηγήσεις, πρωτότυπη μουσική, ωραίες αναγνώσεις των ποιημάτων από έξι ποιητές και ποιήτριες και μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση στο τέλος. Η Τζούλια θα πρέπει να είναι απόλυτα ευχαριστημένη.

Όταν σε ενημερώσει προσωπικά να της πεις να αφήσει τη συνήθη μετριοφροσύνη της.

Αγγελοπούλου Ιωάννα είπε...

Ωραία χαίρομαι πολύ. Θα την δω σύντομα σε άλλες μας ποιητικές συναντήσεις και θα τα μάθω από κοντά.

Καλό μήνα Τόλη μου.

Poet είπε...

Καλό μήνα, Γιάννα μου.