Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Πόσο ακόμη;


























Αγάπη μου,
ο αργαλειός φαγώθηκε.
Χτες μαζευτήκανε
χήρες
μνηστήρες
το παιδί
κι όλοι ρωτούσανε:
«Πόσο ακόμη;»

Εγώ σ΄αυτούς απάντησα:

«Δεν τα μετρώ τα χρόνια πια.
Τελείωσαν τα δάχτυλα.
Μετά το δέκα δεν ξέρω,
θα χαθώ.

Ποιος μέτρησε τα φύλλα που σκορπίσανε
απ’ την αρχή του κόσμου;
Ποιος κράτησε λογαριασμό
για των πουλιών το πέταγμα
το πήγαινε έλα των κυμάτων;»

Δεν έχω τρόπο για να πω
πόσο πολύ σε θέλω.
Δεν έμαθα τον υπερθετικό
του συνέχεια περισσότερο.

Αγάπη μου,
φαγώθηκε ο αργαλειός
το νήμα σώθηκε
και τώρα στο σκοτάδι
έμειναν μόνο τα μαλλιά μου
για να γνέθω.

Ελένη Αλεξίου
απόσπασμα από το ποίημα "Το ημερολόγια της Πηνελόπης" 
αδημοσίευτο

5 σχόλια:

Poet είπε...

Η Ελένη Αλεξίου γεννήθηκε στα Τρίκαλα το 1980. Είναι φιλόλογος με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση και καθηγήτρια κλασικής κιθάρας.

Έχει εκδώσει μία ποιητική συλλογή, Το Φλας, από τις εκδόσεις λογείον. Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί σε ανθολόγια ποίησης και σε e-περιοδικά. Έχει διακριθεί σε διάφορους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς και συμμετέχει σε διάφορα ποιητικά δρώμενα.

ποιώ - ελένη είπε...

Μεστός ερωτικός λόγος
καθαρά συναισθηματικός
Ευχαριστούμε για τη παρουσίαση

φιλιά

Poet είπε...

Σε ευχαριστώ, Ελένη μου, και εκ μέρους της ποιήτριας. Καλό μήνα, γλυκιά μου.

55fm είπε...

Tόλη μου,ευχαριστώ την ποιήτρια και χιλιοευχαριστώ και εσένα γιατί μέσα από σένα μαθαίνω...
Μια τεράστια αγκαλιά,δυο γλυκά φιλιά και πολύ αγάπη σου στέλνω για αυτό που μου χάρισες σήμερα αγαπημένε μου!Να είσαι πάντα καλά!Υπέροχα περνάω διαβάζοντάς το!Είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!Με κατασιγκίνησες!Καλό,πολύ καλό μήνα!

Poet είπε...

Πολλαπλή χαρά λοιπόν και για μένα, Όλγα μου. Πρώτα-πρώτα γιατί αρχίζει η χειμερινή περίοδος των ιστολογίων, ελπίζω με νέα ορμή με την επάνοδό σου. Μετά, γιατί σου άρεσε το ποίημα της Ελένης και, τέλος, γιατί σου αρέσει το καινούριο βιβλίο μου. Σε ευχαριστώ από καρδιάς, Όλγα-Ουρανία μου. Καλό μήνα.