Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Υπερσιβηρικός























painting by Bryce  Cameron Liston


Μας βαρέθηκε κάποτε η διάρκεια
κήδεψε εκείνη τη βαλίτσα που ταξίδευε
προς τα όνειρά μας
στα πόδια του χρόνου μας πέταξε
άκρες ματωμένες ήμασταν, μέλη και σκέψεις
κι αποστάσεις απ΄τις επιθυμίες μας.
Η ύπαρξη κρέμεται ακόμη στα τρυφερά μπράτσα μας
ακόμη τεντώνουμε οράματα, μα πως φοριούνται
ξεχάσαμε να το πιστεύουμε.

Ξυπνάμε άκαιρα (και ανώφελα)
σ' ένα παραφωτισμένο καρέ.
Κάπου στ' ανοιχτά
έναν προσωπικό θεό
το καταπίνει το κύμα.

Πόσο ανώφελο κι αυτό το καλοκαίρι
Υπνωτισμένοι ήλιοι ζητούν τα μάτια μου για παρέλαση
Προτιμώ τις πλατείες σκεπασμένες με
Χιόνι
         Εκεί που γίνεσαι κομμάτι του
         Τοπίου

Ελευθερία Κυρίτση
από τη συλλογή Χειρόγραφη πόλη, 2013

5 σχόλια:

Poet είπε...

Με το ποίημα αυτό ολοκληρώνεται η παρουσίαση της πρώτης συλλογής της Ελευθερίας Κυρίτση. Η Ελευθερία είναι, κατά τη γνώμη μου, μία ακόμη ελπίδα για το μέλλον με την προϋπόθεση πάντα της αφοσίωσής της στην ποίηση και της σκληρής εργασίας.

Καλή συνέχεια, Ελευθερία.

Margo είπε...

Μου άρεσε πολύ η Ελευθερία και χαίρομαι που την συνάντησα εδώ μετά από τόσο καιρό που έχω να περάσω από το λιβάδι και γενικά από την γειτονιά μας. Αγάπησα το ποίημά της "Η σκακιέρα του Αλεξάντρ Σκριάμπιν" αλλά όλα προκαλούν σκέψεις βαθύτερες.

Να ευχηθώ καλή εβδομάδα ποιητή μου.
Να σαι καλά!


Poet είπε...

Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω εδώ, Μαρία μου. Και ελπίζω σύντομα να επανέλθεις σε έναν κανονικό ρυθμό αναρτήσεων και στο δικό σου ωραιότατο ιστολόγιο. Χαίρομαι βέβαια και που σου άρεσαν το ποιήματα της Ελευθερίας. Ας της ευχηθούμε το καλύτερο για το μέλλον.

Σε φιλώ, καλή εβδομάδα.

55fm είπε...

Κατάφερα και εγώ επιτέλους να απολαύσω τα ποιήματα της Ελευθερίας!Γειά και χαρά σου Τόλη μου!

Poet είπε...

Άντε να μαζευόμαστε σιγά-σιγά, φθινόπωρο είναι πια. Ήδη έχουμε προχωρήσει σε μιαν άλλη νέα ποιήτρια με διαφορετική φωνή, Όλγα-Ουρανία μου. Ελπίζω να σου αρέσει και αυτή. Γεια και χαρά !