Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Το βιβλίο της μουσικής

(photo by trinitylast, devianart)
στην Ευανθία Ρεμπούτσικα

Το βιβλίο της μουσικής
Δεν έχει νότες
Μόνο απέραντες θάλασσες
Αγεωγράφητες
Ψηλά βουνά, δάση
Πουλιά κρυμμένα σ' ανείπωτα παραμύθια
Και χιλιάδες βιολιά
Πιάνα και τρομπόνια
Το βιβλίο της μουσικής
Όταν ανοίγει
Λευκά περιστέρια της μνήμης
Μας δείχνουν νέους ουρανούς
Ω εσύ μαγικό βιβλίο της μουσικής
Φτιαγμένο από όνειρα
Χιόνι, καθρέφτες και αθωότητα
Ο αμύθητος κήπος μου είσαι
Και η πηγή των δακρύων.

Στέλιος Λουκάς
από τη συλλογή Αμύθητος κήπος, 2011

8 σχόλια:

Γιόλα Αργυροπούλου - Παπαδοπούλου είπε...

Υπέροχο και τόσο δυνατό μέσα στην...
"ονειρική αλήθεια" του!
Με συγκίνησε η αφιέρωση "στην Ευανθία Ρεμπούτσικα"...
Πραγματικά, της αξίζει!

55fm είπε...

Είναι εξαιρετικό αγαπημένε μου φίλε!
Πολύ σε ευχαριστώ!

Poet είπε...

Κι εγώ λατρεύω τη μουσική της Ευανθίας Ρεμπούτσικα, Γιόλα μου, και δεν είναι καθόλου παράξενο που ενέπνευσε έναν ποιητή. Έχει και η ποίηση τη δική της μουσική και μερικές φορές οι λέξεις και οι νότες συνδυάζονται αρμονικά.

Poet είπε...

Χαίρομαι που σου αρέσει, Όλγα και Ουρανία μου. Καιρός να κάνω κι εγώ μια βόλτα στα ιστολόγια. Καλό ξημέρωμα.

Στέλιος Λουκάς είπε...

Αγαπητοί μου φίλοι , αισθάνομαι μεγάλη χαρά που σας αρέσουν τα ποιήματα .Η ίδια η μουσική , ως τέχνη, είναι ένας αμύθητος κήπος.Όσο για την Ευανθία Ρεμπούτσικα , είναι μοναδική και ανεπανάληπτη!Δακρύζω με τη μουσική της , ξεχνώ την σκουριά της εποχής .Όλοι μαζί , ναι , μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, σε πείσμα των ανάξιων και των μοχθηρών!Η ομορφιά πάντα θα θριαμβεύει!

Poet είπε...

Κι εγώ την ίδια χαρά αισθάνομαι, Στέλιο μου.

Ας περάσει σε όλους το μήνυμα αυτό αγωνιστικότητας και αισιοδοξίας. Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά χρειαζόμαστε την αλληλεγγύη στον αγώνα για το καλό και το ωραίο.

Margo είπε...

Εξαιρετικό!!!!
Και τα σχόλιά σας το ίδιο, πόσο έχουνε ανάγκη αυτή την στάση ζωής!
Πολύ Ευχαριστώ!!!

Poet είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε, Μαρία μου. Την ίδια στάση ζωής διαπιστώνω και στο δικό σου ιστολόγιο.
Καλό βράδυ.