Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ο Έρωτας του Pied de Coq

Μονολογώ ... προσπαθώ να μοιραστώ μαζί σου
ένα τετράγωνο
μα εγώ μόνο στο μαύρο χωράω

«Ας μην μονομαχήσουμε απόψε ...
νιώθω τόσο ερωτευμένη ...
αν σε σκοτώσω δεν θα κερδίσω ...
αν με πληγώσεις θα σε λατρέψω

θα μου άρεσε πολύ να καθίσεις λίγο δίπλα μου
δεν χρειάζεται να μιλάμε,
πολλές φορές μας έβλαψαν οι λέξεις
μπορείς να σιγοτραγουδάς σαν να είσαι μόνος,
δεν με πειράζει

αν είχα χέρια θα τα άπλωνα
με προκαλούν αυτές οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια σου

γδύσε με μια τελευταία φορά,
θέλει γύμνια η αγάπη
και δεν έχω άλλες κινήσεις,
τις ήπια χθες πριν σε συναντήσω

μην τρέμεις! για να γίνεις ο έρωτας του Pied de Coq
θα πρέπει το αίμα μου να μεταλάβεις,
έτσι το θέλουν οι χρησμοί»

Είπε, και πριν βασιλέψει κοκκίνισε η σκακιέρα τους από
ένα μονάχα αιχμηρό φιλί

Νίκη Χαλκιαδάκη
από την ομώνυμη συλλογή, 2009

5 σχόλια:

Poet είπε...

Με μεγάλη χαρά αρχίζω σήμερα την παρουσίαση μιας, κατά τη γνώμη μου, χαρισματικής νέας ποιήτριας.

Η Νίκη Χαλκιαδάκη κατάγεται από την Κρήτη. Γεννήθηκε το 1980 στα Τρίκαλα και αποφοίτησε από το Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. με κατεύθυνση Γλωσσολογία. Υπότροφος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» του Πανεπιστημίου της Δυτικής Μακεδονίας.

Ποιήματά της έχουν βραβευτεί σε Πανελλήνιους Λογοτεχνικούς Διαγωνισμούς και η ίδια απέσπασε το τίτλο "Artist of the year 2009" στην κατηγορία Ποίηση από τον Διεθνή Διαγωνισμό "Interartia".
Η ποιητική συλλογή «ο Έρωτας του Pied de Coq», 2009, είναι η πρώτη της.

makie είπε...

πολύ όμορφο...

Poet είπε...

Θα έλεγα ότι πρόκειται για μία στιγμιαία ανεξέλεγκτη αλλά γενικότερα ελεγχόμενη ερωτική εμμονή, φίλη μου.

Χαίρομαι που σου αρέσει το ποίημα της Νίκης. Πιστεύω ότι η συνέχεια θα είναι ακόμη καλύτερη.

makie είπε...

...μα τι πιο όμορφο από την έμπνευση που γεννάν οι ανεξέλεγκτες, στιγμιαίες ή μη, ερωτικές εμμονές..

Poet είπε...

Τίποτα, καλή μου, τίποτα.