Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Στον άκαρπο δρυμό των άστρων ...

Στον άκαρπο δρυμό των άστρων
που διασχίζει ο χρόνος οδοιπόρος
είμαι κι εγώ ένα τρίμμα φωτερό.
Κάθε αυγή, όταν κοιμάστε,
περνά έν' άτι αόρατο με μάτια υγρά
το ιππεύω και καλπάζω
όχι για ν' ανταμώσω κάποια νέα πόλη,
(οι πολιτείες όλες έξω απ' την πόρτα μου περνούν)
αλλά για κει που τρέφονται οι άνεμοι
και μεγαλώνουν.
Μην τρέχεις με τροχούς πάνω στην άσφαλτο
με κινητήρες στον αιθέρα
με στόχο να με προσπεράσεις.
Καύσιμη ύλη πιο ισχυρή
από τον πυρετό μου
δεν υπάρχει.

Ρίτα Μπούμη - Παππά
από τη συλλογή Η σκληρή αμαζόνα, 1964

1 σχόλιο:

Poet είπε...

Η Ρίτα Μπούμη-Παππά και ο Νίκος Παππάς ήταν ένα θελκτικό ποιητικό ζευγάρι. Δυο έφηβοι με άσπρα μαλλιά όταν τους γνώρισα και τους αγάπησα. Γεμάτοι φλόγα και πάθος για τη ζωή, για τον άνθρωπο, για τη δημιουργία. Γεμάτοι καλοσύνη.

Έχω πάντοτε τα γράμματα και τα βιβλία τους με γενναιόδωρες αφιερώσεις από τον πλούτο της καρδιάς τους. Κι έχω πάντοτε την εικόνα τους στα μάτια μου.