Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Ο δικός μου Χριστός

Ο δικός μου Χριστός/ δεν έχει πιστούς/ που απειλούν με αναμμένους πυρσούς/ τους άπιστους Ο δικός μου Χριστός/ δεν έχει προφήτες/ που προφητεύουν τον αφανισμό/ των αλλόθρησκων// .............................................................................. Ο δικός μου Χριστός/ είναι πρόσφυγας στη Μόρια/ Ο δικός μου Χριστός/ είναι άμαχος στην Υεμένη/ Ο δικός μου Χριστός/ είναι άστεγος στη Μπογκοτά,/ κρύβεται στους υπονόμους/ για να μην τον κάψουν ζωντανό// .............................................................................. Ο δικός μου Χριστός/ είναι γυναίκα στη Σαουδική Αραβία/ Ο δικός μου Χριστός/ είναι παιδί στη Συρία/ Ο δικός μου Χριστός/ πολεμάει με σφεντόνα/ τους Γολιάθ στη Γάζα/ Ο δικός μου Χριστός/ πηγαίνει σε συνεντεύξεις για δουλειά/ και τον διώχνουν/ γιατί είναι πάνω από τριάντα χρονών/ και δεν έχει δικαίωμα στη ζωή// .............................................................................. Ο δικός μου Χριστός/ είναι κρατούμενος σε πτέρυγα μελλοθανάτων,/ καταδικάστηκε χωρίς στοιχεία/ γιατί είναι φτωχός// .............................................................................. Ο δικός μου Χριστός/ πεθαίνει κάθε μέρα/ Ο δικός μου Χριστός/ ακόμα περιμένει την Ανάσταση// ............................................................................ Νίκος Σουβατζής/ από τη συλλογή Ανατολική περίπολος,2021

Δεν υπάρχουν σχόλια: