Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Χορεύοντας στη βροχή


Στο δρόμο βγαίνω γυμνή
χωρίς κανένα ίχνος ντροπής
τα χέρια απλώνω προς τον ουρανό
προσπαθώντας να πιάσω τις πολύτιμες για μένα σταγόνες
τις κοιτάζω και χαμογελάω
ατελείωτη αίσθηση ελευθερίας κατακλύζει το κορμί και τη ψυχή μου
ενώ ταυτόχρονα χορεύω
απολαμβάνοντας το υγρό στοιχείο να πέφτει πάνω στο κορμί μου
και τότε σε βλέπω να με πλησιάζεις
μου πιάνεις το χέρι και μου λες
«έλα να χορέψουμε μαζί»
ενώ ταυτόχρονα με αγκαλιάζεις
και τότε εγώ σου χαμογελάω
πειράζοντας τα βρεγμένα μαλλιά σου
και παρατηρώντας τη βροχή στα χείλη σου
πλησίασα να απολαύσω τη γεύση της
και ολοκληρώσαμε ΜΑΖΙ έναν πανέμορφο χορό
το χορό της βροχής
το χορό της ΑΓΑΠΗΣ

Χριστίνα Νάκου
δημοσιευμένο στην ομάδα της στο facebook

1 σχόλιο:

Poet είπε...


Η Χριστίνα Νάκου γεννήθηκε στη Μυτιλήνη Λέσβου στις 23-8-82 αλλά μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι τελειόφοιτη ιατρικών εργαστηρίων το 2001 αλλά έχει και 2ο πτυχίο από ΙΕΚ σαν νοσηλεύτρια χειρουργείων. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στην Shell Hellas ως αναλύτρια, σερβιτόρα, πωλήτρια ρούχων ενώ από το 2008 έως και σήμερα εργάζεται στις σταθερές συγκοινωνίες ΣΤΑΣΥ.

Γράφει από μικρή. Ζωγραφίζει σε καμβά και έχει παρακολουθήσει σεμινάριο ραδιοφωνικών παραγωγών. Ο νεαρός μάγος - το σπαθί του Μέρλοου είναι το πρώτο της έργο ενώ τώρα γράφει το δεύτερο.