Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Στου αιώνα μου το θαύμα

..
Στου αιώνα μου το θαύμα, γεννήθηκα μέρα μεσημέρι.
Κάπως έτσι, τη ζωή μου θα περάσω.
Κάτι θα σκέφτομαι, όχι πάντα και όχι για πάντα.
Του κόσμου οι παντογνώστες, 
για μένα γνωρίζουν πιο καλά.
Για χάρη της οθόνης, απώλεσα τη σκέψη,
απ' όλες τις μανίες, με χαρακτηρίζει η καταναλωτική.
Μου αρέσει να επιδίδομαι σ' εφήμερες απολαύσεις.
Το χρόνο μου γεμίζω, σ' ολοκληρώνω πεπρωμένο.
Η αλήθεια ήταν πάντα υποκειμενική.
Στο επίκεντρο εγώ και πάλι εγώ.
Μόνος έμαθα ή κάποιοι άλλοι με δίδαξαν,
έντονα το τώρα μου να ζω.
Το αύριο μόνο του θα έρθει, κι όπως όλα, 
μόνο του θα φύγει.
Στου αιώνα μου το θαύμα, γεννήθηκα μέρα μεσημέρι.
Κάπως έτσι, τη ζωή μου θα περάσω.

Αλέξανδρος Βλαχιώτης
από τη συλλογή Στου αιώνα μου το θαύμα, 2015

1 σχόλιο:

Poet είπε...

Ο Αλέξανδρος Βλαχιώτης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977. Η οικογένειά του αργότερα μετακόμισε στον Άσσο Κορινθίας. Στην ηλικία των τριάντα εφτά, πήρε πτυχίο στην πληροφορική,εκπληρώνοντας έτσι ένα όνειρο του.

Έχει εκδώσει, τρεις ποιητικές συλλογές.

- Magnum, 1997, Εκδόσεις Χώρος Ποίησης Σικυώνιος.
- Η φαντασία ελεύθερη πετά, 2014 (Free Edition),
- Στου αιώνα μου το θαύμα, 2015 (Free Edition).

Εκτός από ποιήματα, γράφει μικρές ιστορίες και σενάρια. Ασχολείται ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία και την παραγωγή βίντεο. Περισσότερες δουλειές του θα βρείτε και στα blogs του,

Στιχοποιήματα και κείμενα ( blogspot) (Top blogs), καθώς και στο Στιχοποιήματα και κείμενα (Top blogs), όπως και στο κανάλι του στο Youtube Alexandros Vla. H προσωπική του σελίδα στο Facebook: Alexandros Vla και
στο google+: Alexandros Vla.